Welkom!

Welkom!
Welkom!

donderdag 16 oktober 2014

Een nieuw blog!

Een nieuw blog voor al mijn schetsen, krabbels, kleine en grote tekeningen. Ik wil deze pagina gebruiken als een soort online schetsboek, een verzameling van mijn werk. Dat lijkt me vooral leuk voor mezelf, maar natuurlijk hoop ik ook op veel fans! Kijk ook eens op onze site http://members.quicknet.nl/mart.rap . De onlangs gemaakte tekeningen volgen hier:


Eerste pagina van mijn nieuwe Moleskine schetsboek

Mart, op vakantie
Yu Dani, op vakantie
Mijn derde schat, Sander, dit was ook op vakantie
Dit is Archibald, hij heeft jarenlang aan de autosleutels gehangen.




"Tekening" in mijn Walls-schetsboek. In dit schetsboek staat de achtergrond, de muren, al voorgedrukt.


Deze puntpaprika's had ik speciaal gekocht om model te zijn voor deze tekening. Maar LEKKER dat ze waren!!


Lippenbalsem, in alle soorten en smaken, altijd bij de hand!
Stoofpeertje
Veer, getekend met fineliner, ca 15x30 cm

Haan, getekend voor de challenge op www.paintanddrawtogether.blogspot.nl , getekend met fineliner op Bristol Board, ca.20x30 cm, en daarna gekleurd met een theezakje.

Tot zover de eerste inleidende post, bedankt voor het lezen!
En nu, chop chop, aan het werk!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.