Welkom!

Welkom!
Welkom!

maandag 24 augustus 2015

Vakantie-tekeningen

Tekeningen in m'n schetsboek, gemaakt tijdens onze bijna-drie-weken vakantie in Duitsland. Deze veer vond ik tijdens een avondwandeling langs de camping. Ik plakte hem in m'n boek om later na te tekenen, maar besefte al snel dat ik daar nog bladzijden lang last van ga hebben (grote bobbel midden op de volgende pagina's). Ach, het was leuk.


De zaklamp voor de nachtelijke toiletbezoekjes was niet echt nodig.


Op de laatste middag van de vakantie gingen de kinderen samen naar het zwembad, en hadden wij wat quality-time voor onszelf!! Dit is onze trouwe caravan, we doen hem nooit meer weg. Zo op een stoel gaan zitten en tekenen wat er voor je staat is zo leuk, maar ik moet wel nog veel leren! Ook de luifel kreeg ik er niet meer op.


En dan was de laatste dag alweer aangebroken. Na een rustig ontbijt, uitgebreide douche en de laatste spullen opruimen gingen we om 11.30 u weer richting huis. Normaal gesproken is zo'n dag in de auto niet mijn favoriete dagbesteding, maar deze keer had ik m'n schetsboek en potlood op schoot. Een aanrader!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.