Welkom!

Welkom!
Welkom!

zondag 15 mei 2016

Kalender!

Ik had het een paar jaar geleden al verzonnen, maar nu is het dan echt een feit: Mijn eerste verjaardagskalender!!
Ik ben er echt super trots op!
Verkrijgbaar in A4- en A3-formaat, met dank aan onze IT-adviseur!


En dan hadden we eind april ook nog een jarige Job. Ons kleine preitje werd alweer 16 jaar, en torent inmiddels ruim een kop boven me uit!
Het gebaksbord was weer leuk om te maken (zowel de taart als het bord zelf, als de tekening van het bord zelf), maar toch bekruipt me regelmatig het waar-ben-ik-in-hemelsnaam-mee-bezig-gevoel.
Benieuwd of er volgende keer weer een komt? De tijd zal het leren.

3 opmerkingen:

  1. Die kalender ziet er echt fantastisch uit! Waar verkoop je hem?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Als je er eentje wilt, stuur ik hem naar je op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik wil er wel twee, 1 voor mezelf en 1 voor een vriendin. En ik wil er ook wel voor betalen hoor! Je hebt ook verzendkosten. Ik mail je wel via facebook!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.