Welkom!

Welkom!
Welkom!

maandag 12 september 2016

In m'n schetsboek

Laatst moest ik twee uurtjes wachten op m'n jongste. Een ideale gelegenheid om het schetsen op locatie te oefenen. Gezeten op het parkeerterrein, veilig in m'n auto, tekende ik de kerk op de J.D. Pollstraat in Hoorn. Ingekleurd met potlood, maar dat is op deze scan bijna niet te zien.




Tijdens Open Monumentendag speelde de Hoornse Brassband al voor de 25e keer met stadsbeiaardier Frits Reynaert op het carillon van de Grote Kerk in Hoorn. Een unieke samenwerking tussen brass en klokken! Nog nagenietend vond ik een veer, en natuurlijk ging die mee naar huis.


Onlangs kreeg ik van een lieve vriendin een papieren zak met strandvondsten. Nu heb ik haar, ondanks de reële afstand tussen ons, iets dichter bij. De schelpen zien er ook zo uitnodigend en prachtig uit, maar natekenen bleek toch nog een hele uitdaging.




4 opmerkingen:

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.