Welkom!

Welkom!
Welkom!

dinsdag 31 januari 2017

Kip-kerrie salade

Ik mag graag de teken- en schilderblogs van anderen bekijken, en blader dan ook dagelijks door een behoorlijk aantal. En wanneer er een boel tekst bij staat, over het waarom en vooral hoe, vind ik dat extra leuk en inspirerend. Maar zelf ben ik niet zo'n schrijver, ik weet vaak niet wat te schrijven, en vind het daarna ook niet interessant voor een ander. Mijn tekeningen zijn (helaas) geen hogere wetenschap. Ik ga gewoon zitten, maak een schets in potlood en ga dan "voor het echie". Ik heb overigens ook wel geprobeerd de potloodschets achterwege te laten, maar dat leerproces geeft me niet genoeg instant-plezier. Te ver buiten de comfort-zone.
De volgende tekening is wel helemaal binnen de comfort-zone. Getekend voor m'n lieve tantes, die deze salade zo heerlijk vonden. En voor m'n moeder die vandaag jarig is.
Maar wat kan ik er over zeggen. Lekker tekenen en lekker eten. Geluk.



Lamy vulpen EF nib, en omkeerpennetje met rode inkt, A4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.