Welkom!

Welkom!
Welkom!

zaterdag 3 november 2018

Inktober 29, 30 en 31

Gisterenavond, op 33 oktober ๐Ÿ™ˆ, maakte ik mijn laatste tekening af voor Inktober. Valsspelen? Ja, denk ik. Maar de tekening voor 30 oktober, begonnen op 31 oktober, duurde een pietsie langer dan ik had gehoopt. En de agenda werkte deze week ook in het geheel niet mee. Maar toch is het soort van gelukt, 31 tekeningen voor Inktober!

De schelpen van het strand van IJmuiden hebben een speciaal plekje in ons huis.
Fineliner 0,05

Op 30 oktober een tekening voor 31 oktober, Halloween. Hoewel dit feest bij ons niet gevierd wordt, is het wel een dankbaar onderwerp ๐Ÿ˜€.

Fineliner 0,05






En als laatste het gevoel nรก Inktober! Het was weer heel leuk, maar ik wil heel graag weer met de kleurpotloden aan de gang!

Fineliner 0,05

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het halen van de eindstreep! Mooi werk weer allemaal, die pompoen zal zeker extra tijd nodig hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Judy, het was niet echt heel moeilijk de eindstreep te halen. Twee jaar geleden heb ik ook meegedaan met Inktober, ik vond het toen moeilijker een onderwerp te verzinnen. Dat ging nu eigenlijk vanzelf. Maar het blijft alleen maar inkt, dus nu zijn eindelijk de kleurpotloden weer aan de beurt. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.