Welkom!

Welkom!
Welkom!

donderdag 14 november 2019

In m'n schetsboek

Nadat ik half oktober min of meer gestopt was met mijn streetview-tekeningen, begon ik het al snel daarna ontzettend te missen. Ik ben in korte tijd gaan houden van de relatief korte tijdspanne en het onverwachte en losse karakter van de tekeningen. Een welkome afwisseling op de tijdrovende werken die op dit moment op m'n tekentafel liggen.


Fineliner 0,05, Lamy Safari met EF nib en W&N watercolor


Fineliner 0,05, Lamy Safari met EF nib en W&N watercolor

Mjin werkwijze was tot op heden dat ik mijn streetview-poppetje liet vallen op een gekozen plek, en dan vijf minuten mocht "rondlopen" op zoek naar een geschikte plek. Ik moet bekennen dat ik ook wel eens wat langer zocht naar een gezellig plekje 😊.
Om mezelf meer uit te dagen, besloot ik vanaf nu de plek te tekenen waar ik op dat moment terecht was gekomen, dus zonder te zoeken. Ik mag nu 360 graden om me heen kijken, maar geen stap meer verzetten. En zo komen er onverwachte tekeningen in m'n schetsboek!


Fineliner 0,05 en W&N watercolor 


Fineliner 0,05, Lamy Safari met EF nib en W&N watercolor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.