Welkom!

Welkom!
Welkom!

woensdag 23 september 2020

In m'n schetsboek

 Na m'n vader en m'n broer, hier nu mijn meneer met de hoge-druk-reiniger.

Zoals je kunt zien, is dit schetsboek niet geschikt voor aquarel. Misschien gaat het beter met wat minder water, maar ik denk niet dat mij dat gaat lukken (!).  Ook is de scan niet representatief qua kleur.         

Ach, het gaat om het idee, nietwaar?


Mijn meneer 💖

Fineliner 0.05, Lamy Safari EF nib en W&N watercolor, in een Talens Art Creation A4 schetsboek


2 opmerkingen:

  1. Leuk, je familie met de hogedrukreiniger!
    Ja, niet alle papier kan goed tegen water. Jammer is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer inderdaad! Het is een fijn schetsboek, maar bij te veel water gaat het bobbelen. Ik ben nog niet zo bedreven met aquarel, dus de vele lagen worden snel te nat. Maar het is niet erg, het gaat om het plezier en dat zit goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.