Welkom!

Welkom!
Welkom!

donderdag 1 oktober 2020

Inktober!!

 Het is alweer oktober, en dat betekent INKTOBER! Elke dag een tekening in inkt. Ik volg eigenlijk nooit de prompt list (want té eigengereid) en voor mijn thema heb ik dit jaar twee hobby's samengevoegd. Mijn állergrootste hobby is tekenen, ik kan echt niet zonder, maar koken (en eten) staat op een dikke derde plaats.

Dus elke dag een recept met tekening in inkt en aquarel van hetgeen er 's avonds in huize De Vries op tafel staat. Hopelijk ook elke dag geüpload, maar dat wordt zeker de grootste uitdaging deze maand. Het tekenen is een feestje!

Het is vandaag een echte herfstdag met regen en wind, en wij eten vanavond


Lamy Safari EF nib, fineliner 0.05 en W&N aquarel in Amsterdam A4 schetsboek



1 opmerking:

  1. Fantastische reeks deze recepten-Inktober... Leuk concept met erg geslaagde aquarellen. *Steekt duim in de lucht*.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.