Welkom!

Welkom!
Welkom!

woensdag 21 juli 2021

Laarzen

 Er is online zoveel moois te zien. Ik probeer het online meekijken wel te beperken, want soms kom ik zelf niet meer toe aan het oppakken van m'n schetsboek. Maar eentje die ik eigenlijk altijd kijk is de IGTV van Alvin Chong. En als de referentiefoto niet té ingewikkeld is, waag ik me zelfs aan het meetekenen tijdens het kijken. Hoewel ik ze nooit live kijk en ik vaak veel langer nodig heb om mijn tekening af te maken!

Grotendeels op de bank getekend tijdens het kijken van een serie op Netflix, met crosshatching.  ("Wat maak je een lawaai??!" "Ja schat, normaal stip ik, dat is veel stiller!" 😂)

Rotring rapidograph 0.10 en 0.31 met zwarte De Atramentis document ink en blauwe Rotring inkt, in A4 Sakura schetsboek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.