Welkom!

Welkom!
Welkom!

maandag 21 december 2015

In m'n schetsboek

MilkyWay van het Sint Maartenfeest. Ik eet niet veel chocolade, maar als ik het eet, staat MilkyWay wel in de favorieten. Deze heb ik echter niet opgegeten, maar nagetekend, een hele week naast m'n "nog niet af" tekening bewaard, en daarna weer in de snoeptrommel gedaan. Bravo!
Ik heb hem gestippeld met m'n nieuwe Stabilo fineliners, die met Sinterklaas in m'n tekentas terechtkwamen. Ook bravo voor Sinterklaas, wat een verwennerij!
Toen ik op een avond m'n tekening weer pakte, bleek halverwege de avond dat ik de verkeerde kleur in m'n hand had, hoe onoplettend kun je zijn?! Het is niet erg, zo is ook dit weer een bladzijde met een verhaal geworden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.