Welkom!

Welkom!
Welkom!

zondag 13 december 2015

Project van 2015

Begin 2015 vroeg mijn lieve vriendin me een tekening van haar jongens te maken, als kadootje voor haar man voor hun 12 1/2 jarig huwelijksfeest. Natuurlijk wil ik dat graag proberen!
Na 8 maanden kleuren, met af een toe een flinke dip (komt het oooooit goed??) was de tekening, op A2 formaat (!, ik heb nog nooit zo iets groots gemaakt!) klaar om ingelijst te worden.
En nu hangt ie daar boven de bank! Vriendin en man blij, ik tevreden (en stiekem ook trots), missie geslaagd!
Het is lastig om de tekening te fotograferen, het beeld is iets vervormd en ook de kleuren zijn wat fletser dan in het echt.

Kleurpotlood, A2 formaat


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.