Welkom!

Welkom!
Welkom!

maandag 10 oktober 2016

In m'n schetsboek

Inktober, ik doe nog steeds mee! Weliswaar moet ik soms nog een tekening van de dag ervoor afmaken, of zelfs helemaal nog maken (ssssst!), maar ik ben blij verrast.
Nummer 6 t/m 10.

Op 6 oktober gingen deze boontjes 's avonds in de salade.
Fineliner 0,05

Op 7 oktober had ik 's avonds geen energie meer, maar op 8 oktober haalde ik deze tekening in.
M'n gum, een heel belangrijk attribuut in m'n  etui.

Fineliner 0,05




Op 8 oktober begonnen, en op 9 oktober afgemaakt. Een wortel.

Fineliner 0,05

Op 9 oktober hebben we heerlijk gewandeld op het strand van IJmuiden. Schelpen zoeken hoort daar ook bij. Dit kleine zwarte schelpje stak met zijn puntje boven het zand uit.

Fineliner 0,05

En op 10 oktober was m'n eigen achternaam aan de beurt!

Fineliner 0,05

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.