Welkom!

Welkom!
Welkom!

donderdag 18 oktober 2018

Inktober 15, 16 en 17

Drukke week! Gisteren naar een tentoonstelling van M.C. Escher geweest, wow! Wat een genie, genieten om al die prachtige werken van dichtbij te mogen zien. De inktobers van deze week zijn echter (nog) niet geïnspireerd door deze kunstenaar, alle drie getekend in m'n schetsboek.

Een t-shirtje van jongste, zo lang geleden, en eigenlijk nog niet zo heel erg lang geleden. De tijd vliegt...

Fineliner 0,05

Vanavond zaten er champignons in ons diner.

Fineliner 0,05

En voor gisteren heb ik vanmiddag nog dit kipje gestipt.

Fineliner 0,05


En dan kan ik vanavond aan de tekening van vandaag beginnen. Inktober hangt op m'n schouders en hijgt in m'n nek. Waarom doen we onszelf dit aan? Omdat het zo leuk is!


2 opmerkingen:

  1. Haha, ja je doet het jezelf aan, ik bewonder je. Want ik word gek van dat gehijg in mijn nek. :) Mooi allemaal! Ben benieuwd hoe Esher je gaat inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook een leuke stok achter de deur. Hoewel de langere projecten wel even blijven liggen nu. Escher wordt vast een portret, heb wel al een ideetje. Het was een fantastische tentoonstelling, wat een genie die man!
    Dank voor je complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.