Welkom!

Welkom!
Welkom!

zondag 21 oktober 2018

Inktober 18, 19 en 20

Na een kleine inhaalslag vanmorgen ga ik zo dadelijk beginnen met de tekening van vandaag.
Hieronder de werkjes van donderdag, vrijdag en zaterdag.

Op woensdag was ik, zoals gezegd, naar een tentoonstelling van Escher. Ik wist niet van zijn geniale landschappen in zijn vroegere periode. Ik heb genoten. Op donderdag ben ik begonnen aan zijn portret. Alle tekeningen zijn gemaakt in mijn schetsboeken.


Fineliner 0,05 en Stabilo fineliner

Langzaam begint nu toch de herfst te komen. Wat was het heerlijk, deze eindeloze zomer! Maar nu de bomen beginnen te verkleuren, en de bladeren vallen is dat ook weer prachtig.

Fineliner 0,05



En zomaar een roodborstje.

Fineliner 0,05 en Daler Rowney Acrylic Ink gemengd met een beetje Liquitex Ink Yellow oxide

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.