Welkom!

Welkom!
Welkom!

woensdag 4 september 2019

Costes

Vorig jaar kocht ik tijdens een beregezellig middagje winkelen met m'n zus een jasje bij Costes in Alkmaar. In een papieren zak kreeg ik hem mee. Laat ik nou toevallig dol zijn op papieren zakken!
En zo ging het jasje van ín, óp de zak!

Fineliner 0,05 op papieren zak







En het is vandaag ook een beetje feest!
Vorig jaar op 4 september om 19:00 u had ik deze mijlpaal bereikt:



En vandaag is het weer 4 september, en ben ik nog ongeveer 40 kijkers verwijderd van de 15.000! Wow!!!! Hoewel deze pagina puur voor mijn eigen genot is aangemaakt, ben ik énorm trots dat er mensen van over de hele wereld met me meekijken! En 5.000 in een jaar tijd.... ik bloos er van!!

2 opmerkingen:

  1. Plus één! Mooi jasje! En de tekening ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Judy! En mede dankzij jou heb ik de mijlpaal bereikt! Heel erg bedankt voor al je lieve berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.