Welkom!

Welkom!
Welkom!

donderdag 19 september 2019

In m'n schetsboek

Met streetview was ik in Ierland, langs de R402 staat een prachtige schuur.



Een dag later was ik belandde ik in Hamburg (Duitsland) op de Lüttkamp.



Afgelopen zondag nam ik een kijkje in Tallinn (Estland) op de Rataskaevu.




Op zaterdag was het Open Monumentendag, en beklom ik samen met broer, zwager en schoonzus (en vele anderen!) de toren van de Grote Kerk in Hoorn. In het echt dus hè! Vanaf het balkon daar boven heb je een prachtig uitzicht over de stad, en kijk je op de Koepelkerk. Getekend naar een foto.


 

En gisteren zat ik bij mijn ouders aan de keukentafel, en keek op het huis van de buren. 




2 opmerkingen:

  1. Dus niet alleen van Google, ook in het echt. Mooi, de kleuren zijn ook zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heeeel langzaam glij ik in het echte urban sketch gebeuren....

      Verwijderen

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.