Welkom!

Welkom!
Welkom!

zondag 1 september 2019

In m'n schetsboek

Ik ben al een week "op reis", en ik ben zó aan het genieten!
Elke dag ga ik achter m'n bureau naar Google Maps, zoek een plekje waar ik zin in heb en laat m'n streetview-poppetje zomaar ergens vallen. Vervolgens geef ik mezelf maximaal 5 minuten de tijd om een plekje te zoeken om te tekenen.
Hieronder het resultaat. Alle tekeningen in m'n super-goedkoop-schetsboek-die-niet-tegen-water-kan, met m'n Lamy Safari EF nib en Winsor & Newton Aquarelverf.



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, en spannend ook waar je terecht komt.
    De inkt van de Lamy pen is die watervast?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad spannend, want ik mag niet langer dan 5 minuten zoeken naar het plaatje. Wel een erg leuke uitdaging! De inkt is De Atramentis Archive Ink, watervast.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.